marți, 8 aprilie 2008

No ordinary love

This is no ordinary love.

Vara orbecaia prin oras nehotarata,
stia ca s-a sfarsit, visa sa si ramana
din mine toamna nu parea ca vrea sa plece.

Ziceam ca n-o sa pot iesi niciodata din trecut
ca voi resuscita amintirile
si ca nu le voi lasa sa moara.

dar ochii tai...
ochii tai aveau o vorba...
si se jucau
si imi radeau...

This is no ordinary love
numai si pentru ca e a noastra.

There's nothing like you and I, baby...


Suntem ceea ce suntem datorita celor din jur. Suntem suma experientelor noastre. Suntem ceea ce ne fac altii sa fim. Fiecare intalnire si fiecare amintire ne fac cate un semn. Fiecare noapte de dragoste isi lasa amprenta, facand ca data viitoare sa nu mai fim la fel- mereu altfel si mereu in schimbare. Ne redecoram sufletul cu fiecare traire si toti din jurul nostru au contributia lor.
Nu ne nastem oameni.
Devenim oameni. Fara trairi, fara sentimente, experiente si fara contactul cu ceilalati, nu suntem decat niste fiinte. Primare. Superioare, daca vreti. Dar nu oameni.

Tot ceea ce sunt azi imi doresc sa nu uit!

2 comentarii:

Liana spunea...

Niciodata nu am fost de acord cu afirmatia ca suntem ce cred / ne fac altii sa fim... Din pacate, nu am dreptate. Dar nici nu imi schimb parerea.

Ambasadoarea spunea...

Si eu m-am obisnuit greu cu ideea asta. Cand am inteles ca raman totusi unica, m-am mai calmat.